رسم و رسوم عجیب و غریب ازدواج


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان


 رسم و رسوم عجیب و غریب ازدواج

 

مناطق مختلف جهان آداب و رسومی خاصی برای مراسم ازدواج خود دارند که بعضی از آنها کمی عجیب به نظر می رسند.

 

فى نيجيريا إذا بدت العروس قبل الزفاف أو أول مرة بعد الزفاف بشكل رائع فيكون للعريس الحق فى إرجاعها إلى أهلهاتقاليد غريبة للزفاف من حول العالمتقاليد غريبة للزفاف من حول العالمتقاليد غريبة للزفاف من حول العالم

تقاليد غريبة للزفاف من حول العالمتقاليد غريبة للزفاف من حول العالمتقاليد غريبة للزفاف من حول العالمتقاليد غريبة للزفاف من حول العالم

 

مردم سراسر جهان با توجه به آداب و رسوم و فرهنگهای بومی خود در مراسم ازدواج نیز رسومی خاص خود دارند.
در نیجریه داماد حق دارد عروس تا قبل از مراسم و حتی ساعاتی بعد از آن به خانه والدینش پس بفرستد.

 

فى نيجيريا إذا بدت العروس قبل الزفاف أو أول مرة بعد الزفاف بشكل رائع فيكون للعريس الحق فى إرجاعها إلى أهلها

 

در قبیله سوماترا اتیوپی رسمی وجود دارد که در آن دختر قبل از ازدواج یک دندان خود را می کشد و حلقه ای به لبهای خود آویزان می کند.

 

تقاليد غريبة للزفاف من حول العالم


در جزیره جاوا بر خلاف دیگر کشورها که داماد برای هزینه های مختلف پول می دهد  ومردم اینجا دم موش به هم هدیه می دهند.

 

تقاليد غريبة للزفاف من حول العالم

 

در آلبانی رسم عجیب و خشنی وجود دارد که عروس باید سه شبانه روز پس از ازدواج کتک های داماد را برای یادآوری وظایف خانواده تحمل کند. 

 

تقاليد غريبة للزفاف من حول العالم

 

اسکیموها در مراسم ازدواج گوشت شکار را نمی پزند و آن را خام می خورند.

 

تقاليد غريبة للزفاف من حول العالم

 

در جزیره ای در کشور گینه نو اگر بخواهید ازدواج کنید باید با همسر آینده خود مقابل دیگر اعضای قبیله آواز بخوانید. 

 

تقاليد غريبة للزفاف من حول العالم

 

 درکنیا نیز رسم است که داماد در ماه اول عروسی خود لباس زنانه می پوشد تا از سختی های زنان در این لباس آگاهی کامل یابد.

 

تقاليد غريبة للزفاف من حول العالم

 

 در نامیبیا نیز عروسی کلاهی به نام ECORA بر سر می گذارد که از پوست بز  و مقداری چربی ساخته شده است.

 

تقاليد غريبة للزفاف من حول العالم

 

وبالاخره در روستایی در چین نیز درشب عروسی پس ازچیدن  میزشام  تنها زنان حق خوردن شام دارند و مردان باید نظاره گر باشند. 

 

تقاليد غريبة للزفاف من حول العالم

 

   
 
 

دوستان لطفا" با کلیک روی عنوان وبلاگهای ازهمه چیز ازهمه جا گستره    متنوع   مصور  من هنا و هناک  یا کلیک روی تصاویر متحرک زیر ازاین وبلاگها بازدید فرمایید: 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:35 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت